جک دو لنگه پارکینگی میلان مدل Mohest 500

تولید کننده: میلان MILAN
فروشنده: ES SECURITY
تماس بگیرید

جک پارکینگی میلان مدل 500 ، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین جک پارکینگی موجود در بازار است که طرفدار زیادی دارد و قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول از مانند جک پرتکو ایتالیا شبیه سازی شده است که کیفیت بالای جک میلان 500 باعث فروش بالا این جک شده است.

این جک تاییدیه استاندارد جهانی IP44 را دارد. لازم به توضیح است که IP یا درجه حفاظت به کد های استانداردی اطلاق می گردد که میزان قدرت و نفوذ ناپذیری تجهیزات الکتریکی دستگاه را در برابر شرایط محیطی بیان می کند. این محصول در آب و هوای سخت نیز مشکلی ندارد و در عملکردش اختلالی پیش نمی آید. طراحی منحصر به فرد این محصول در عین حال قوی بودن بدنه آن، نشان دهنده کیفیت بسیار بالا و قطعات مرغوب در این محصول است.

ولتاژ 230ولت نیز کار می کند . موتور با مکانیزم الکترو مکانیکی کار می کند . توانایی حمل درب هایی با وزن 350کیلو گرم و عرض تا 3.5 متر حداکثر زمان باز شدن درب اتوماتیک توسط جک پارکینگی میلان 500 در این مدل 27 ثانیه می باشد. قابلیت تردد تا 480 بار در روز توان موتور 280 وات زاویه باز شدن جک بازویی میلان تا 110 درجه در برابر موانع قابلیت توقف و ترمز را دارد. جریان مصرفی در این نوع جک پارکینگی 1.2تا 1.7 آمپر می باشد. سیستم زمان دهی سریع و بالا این محصول باعث نصب راحت آن برای نصابان است. این نوع جک در برابر موانع قابلیت ترمز دارد و در ابتدا و انتها مسیر از ویژگی کاهش سرعت برخوردار است. قابلیت دو سرعته بودن باعث شده است تا در اماکن شلوغ و پرتردد از جک پارکینگی میلان بیشتر استفاده شود.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.