آیفون تصویری تحت شبکه (IP) موبی تک Mobi Tech

آیفونهای تصویری تحت شبکه(IP) باتوجه به امکانات بی نظیری که دارند و همچنین سهولت کابل کشی و کاهش متراژ کابل مصرف شده جایگزین آیفونهای تصویری آناالوگ می باشند.

مزایای استفاده از آیفونهای تصویری تحت شبکه(IP) برند MOBI TECH

1-امکان اتصال آیفونهای تصویری تحت شبکه MOBI TECH به خانه هوشمند,به اینصورت که شمامی توانید اپلیکیشن خانه هوشمند خود را برروی مانیتور آیفون تصویری IP برند MOBI TECH سری Android10 نصب نموده و بااستفاده از مانیتور آیفون تصویری اندروییدی خود از امکانات موجود در خانه هوشمند استفاده نمایید.

2-امکان انتقال تصویر برروی اپلیکیشن tuya برروی تمام مانیتورهای آیفون تصویری IPبرند MOBI TECH فعال می بشد.

3-باتوجه به پیشرفت تکنولوژی,دربسیاری از ساختمانهای جدید,فیبرنوری تا جلوی واحد کشیده شده که در این حالت تلفن,اینترنت,تلویزیون,آیفون تصویری و بسیاری امکانات دیگر ,همه برروی فیبرنوری بوده و نیازی به انبوهی از کابل کشی نیست.

4-ارتباط داخلی همه باهم,دربعضی از ساختمانها این آپشن باعث ایجادمزاحمت برای همسایگان می شود,که در آیفونهای تصویری IP برند MOBI TECH  می توان این آپشن را به دلخواه و بدون ایجاد خلل در سایر عملکردهای سیستم,فعال و یاغیرفعال نمود.

5-در آیفونهای تصویری IP برند MOBI TECH شمامی توانید حداکثر تا 65 هزار دوربین مداربسته IP رابه سیستم وصل نمایید و به هر مانیتور اجازه مشاهده 6 دوربین مداربسته رابدهید,که در این حالت واحدهای مختلف امکان مشاهده دوربینهای مختلف رادارند و می توان تصاویر را اختصاصی سازی نمود.

6-می توان انواع سنسور دزدگیر,اعلام حریق,نشت آب و... رابه مانیتورهای آیفون تصویری IP برند MOBI TECH متصل نمود که در صورت فعال شدن سنسورها,مانیتورآژیر می کشد.

7-درصورتیکه ساختمان نگهبان داشته باشد,درصورت فعال شدن سنسورهای دزدگیر واحدها,امکان نمایش شماره واحد مورد نظر برروی مرکز نگهبانی MOBI TECH وجوددارد.

8-درصورتیکه مرکز نگهبانی MOBI TECH را نصب کرده باشید و یکی از واحدها مورد سوقصد قرارگیرد,درصورتیکه مالک رمز مانیتور را برعکس وارد نماید,برروی مرکز نگهبانی  MOBI TECH اعلان آدم ربایی ذر واحد مورد نظر نمایش داده می شود.

 

مقایسه کالاها