دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل ( REX ) بیسیم تحت شبکه ( IP ) ایمو IPC-A46LP-D IMOU REX IPC-A46LP-D

دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل ( REX ) بیسیم تحت شبکه ( IP ) ایمو IPC-A46LP-D

تولید کنندگان: فراگستر داهوا DAHUA
فروشنده: ES SECURITY
تماس بگیرید

امروزه دوربین های مداربسته وایرلس ایمو Imou که زیرمجموعه برند معتبر جهانی DAHUA می باشد به یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین محصولات این حوزه در بازار بدل شده است بطوریکه بدون نیاز به هزینه های نسبتا بالا مانند خرید دی وی آر و هزینه نصب قادرید تا با صرف هزینه به مراتب پایینتر دوربین وایرلس با نصب آسان را تهیه نمایید. دوربین مداربسته آیمو مدل REX 4 یک دوربین جمع و جور با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4 مگاپیکسل را داراست. ویژگی های این محصول تنها به اینجا ختم نمیشود چراکه قرار است امکانات این دوربین شما را شگفت زده نماید.

گفتگوی دو طرفه Two-way Talk

میکروفون تقویت‌شده داخلی و بلندگوی پرقدرت به شما امکان می‌دهند تنها با یک لمس از طریق تلفن هوشمند و یا تبلت با برنامه Imou Life به گوش دادن و صحبت کردن  با طرف مقابل بپردازید.

سیستم ردیابی و تعقیب هوشمند Smart Tracking

دوربین 4 مگاپیکسلی آیمو رکس خانه شما را با استفاده از حالت گشت اسکن می کند. هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، دوربین آن را ردیابی می کند تا آن را در خط دید نگه دارد تا همواره کاربر بتواند فرد را زیرنظر بگیرد. به این ترتیب دوربین Imou REX به طور خودکار افراد یا اشیاء متحرک را دنبال میکند.

پوشش 360 درجه ای

دوربین ایمو مدل REX4 از چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی می کند و از خانه شما با داشتن زاویه دید همه جانبه 360 درجه محافظت می نماید و شما میتوانید بصورت دستی لنز دوربین را به وسیله برنامه به همه جهات بچرخانید.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.