راهبند جنیوس مدل GENIUS - SIMPLE C میله 4 متری نصب زمین GENIUS SIMPLE C

راهبند جنیوس مدل GENIUS - SIMPLE C میله 4 متری نصب زمین

تولید کنندگان: جنیوس GENIUS فک FAAC
فروشنده: digital money
تماس بگیرید

شرکت جنیوس که محصولات آن در دنیا شناخته شده می باشد، بخشی از کمپانی فک می باشد و بیش از بیست سال است که در زمینه ی تولید راهبند های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی فعالیت می نماید. این شرکت محصولات متنوعی را به بازار عرضه نموده است و کاربر براحتی می تواند کالای مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب نماید. کیت راهبند مدل SIMPLE C جنیوس نیز یکی از محصولات قوی این شرکت می باشد که می توان این محصول را بر روی زمین و یا دیوار  نصب کرد و تردد محدوده ی مورد نظر را کنترل نمود. اما این مدل از نوع زمینی می باشد و تنها می توان آن را بر روی زمین نصب نمود. راهبندها دارای مدل های مختلفی اعم از ستونی (بولارد) و اهرمی می باشند که مدل SIMPLE C جنیوس نیز از نوع اهرمی آن می باشد و دارای یک مرکز کنترل، پایه و بوم می باشد که می توان از طریق ریموت، بوم را کنترل نمود. این راهبند به دلیل طول نسبتا کوتاه میله و الکترومکانیکی بودن آن کاربرد مسکونی دارد و می توان در ورودی مجتمع ها و ساختمان های مسکونی پر رفت و آمد و با تعداد واحدهای بالا از این راهبند استفاده نمود.
کیت راهبند مدل SIMPLE C دارای یک بوم با طول حداکثر 4 متر می باشد که بر اساس نیاز می توان طول بوم را تعیین نمود. بالانس میله ی این راهبند به صورت اتوماتیک انجام می شود و در صورت برخورد آن با مانع، سنسورمیله، باعث برگشت آن میشود. این راهبند در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است، به طوری که شرکت جنیوس دمای قابل تحمل برای این راهبند را از -20 درجه سانتی گراد تا +55 درجه سانتی گراد اعلام نموده است. همچنین از آنجائیکه این نوع از راهبند جنیوس دارای گواهینامه ی IP44 می باشد این راهبند در برابر اجسام جامد بزرگتر از 1.0 میلیمتر مانند سیم و همچنین پاشیده شدن قطرات آب بیش از باران محافظت شده می باشد.
مرکز کنترل کیت راهبند مدل SIMPLE C جنیوس امکان تنظیم بوم در حالت های مختلف را به کاربر می دهد و می توان بوسیله ی ریموت کنترل و یا کلید کنترل دستی، بوم را کاملا باز، کاملا بسته و یا در حالت باز و بسته قرار داد. یکی از عوامل مهمی که در انتخاب راهبند باید به آن توجه نمود، میزان رفت و آمد در محل نصب آن است. مثلا در صورتی که راهبند مورد استفاده ی مسکونی و تجاری قرار گیرد و یا در اداره ها و شرکت های کم تردد نصب گردد، مسلما میزان باز و بسته شدن راهبند بسیار کمتر از مکان های صنعتی می باشد. به همین دلیل نیز در صورت استفاده از راهبند در مکان های مسکونی، نیازی به استفاده از راهبند های پرتردد و هیدرولیکی نمی باشد. کیت راهبند مدل SIMPLE C جنیوس امکان 300 مرتبه رفت و آمد در روز را فراهم نموده است و مدت زمانی که صرف هربار باز و یا بسته شدن میله ی این راهبند می شود، حدود 3 ثانیه می باشد.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.