سوئیچر 4 کاناله تحت شبکه IP100 - 41 سیماران Video Door phone Simaran IP100-41 Switch

فروشنده: نعمتی
تماس بگیرید

سوئیچ ها دستگاه های ارتباطی هستند که وظیفه ی انتقال داده ها بین دستگاه را به عهده میگیرند و از ازدحام و بهم ریختگی اطلاعات بین مسیر ارتباطی جلوگیری می کنند زمانیکه بسته های اطلاعاتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارسال می شود ممکن است به همزمانی با اطلاعات دیگر از دستگاه دیگری برخورد کند در این صورت امکان از بین رفتن اطلاعات و یا دیر رسیدن اطلاعات به دستگاه مقصد وجود دارد در این موارد وجود سوئیچ کمک می کند تا اطلاعات با نظم و بدون از بین رفتن به مقصد برسند سوئیچ شبکه رابط بین تجهیزات شبکه می باشد که از قابلیت POE ( تکنولوژی انتقال برق روی کابل اترنت ) پشتیبانی می کند با این تکنولوژی علاوه بر داده ها همزمان برق را نیز توسط کابل اترنت می توان به تجهیزات شبکه منتقل نمود در اینصورت نیازی به کابل برق نیست.

امکان برقراری ارتباط بین ده ها و گاهی صدها دستگاه به طور مستقیم و هوشمند، امکان برقراری ارتباط با سرعت بسیار بالا و امکان نظارت و مدیریت بر عملکرد کاربران از مزایای استفاده از این سوئیچ ها می باشد هم چنین از مزایای استفاده از فناوری POE می توان به موارد زبر اشاره نمود :

1 - صرفه جویی در زمان و هزینه : نیاز به سیم کشی مختص برق ندارد و تنها با یک سیم برق و دیتا تامین می شود.

2- انعطاف پذیری : بدون اتصال به پریز برق در هر نقطه ای که مناسب باشد می توان دستگاه و تجهیزات POE را نصب نمود.

3- ایمنی : تامین برق POE هوشمند است و طراحی آن به گونه ای است که تجهیزات شبکه را از نوسانات برق و کابل کشی برق غیر استاندارد محافظت می کند.

- سوئیچ های POE باضریب اعتماد بالا وبرخوردار بودن از استاندارد جهانی انتخابی مناسب برای تامین برق تجهیزات شبکه که از POE پشتیبانی می کند می باشد.

- به جای اینکه به وسیله تعداد زیادی آداپتور برق مورد نیاز تجهیزات موجود تامین شود POE از یک منبع تغذیه متمرکز و واحد که با استانداردهای جهانی سازگار است تامین می شود.

- قدرت و امکاناتی که شبکه مهیا می کند به صورتی است که امکان نصب ؛ راه اندازی و گسترش شبکه ارتباطی بسیار آسان و موثر انجام پذیر است.

- دارای 4 پورت 10/100 M باخروجی POE و 1 پورت UP link

- قابلیت تشخیص خودکار و مدیریت هوشمند ارتباط بر اساس استاندارد IEEE802.3 - انحصاری و فقط برای سیستم IP دربازکن طراحی شده

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.