پنل 6 واحدی صوتی سیماران

پنل صوتی فوژان سیماران دارای لنز رنگی CCD و قابلیت نصب برای ساختمان های زیر 100 واحد پنل کاملاً ضد آب بوده دارای 3 سال گارانتی

فروشنده: نعمتی
تماس بگیرید

پنل صوتی سیماران یا آیفون صوتی فوژان سیماران محصولی است که با گوشی صوتی 701 سیماران به کار می رود. این پنل اولین پنل ماژول دار در ایران به شمار می رود که به معنای قطعه قطعه بودن بدنه آن است. این پنل آلومینیومی دارای یک بارانگیر مقاوم و زیبا نیز هست که از آن در برابر نفوذ قطرات باران و همینطور تابش نور خورشید محافظت می کند. شما می توانید این پنل را برای ساختمان 1 تا 40 واحدی استفاده کنید، برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا تعداد ماژول ها و جانمایی آن ها متفاوت خواهد بود. این پنل کاملا مشابه پنل تصویری فوژان سیماران است، اما به خاطر نبودن دوربین تصویربرداری، انتقال تصویری انجام نمی دهد. اما به لحاظ ظاهری کاملا مشابه یکدیگر هستند.
این پنل سیماران  مانند دیگر محصولات تولید شده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردارند و به واسطه گارانتی 2.5 ساله آن می توانید با خیال راحت آن را برای ساختمان خود استفاده کنید. جهت مطالعه ادامه مطلب، با ما در فروشگاه دی سی ای کالا همراه باشید.

آیفون صوتی سیماران همان کارکرد قدیمی و آشنا را دارد، می توانید با استفاده از آن با مراجعه کننده دم درب ارتباط صوتی برقرار کنید. اگر می خواهید در ساختمان خود فقط به مراجعه کننده پاسخ دهید و درب را باز کنید، آیفون های صوتی با کارکردی قدیمی و مناسب نسبت به پنل آیفون تصویری ایرانی ، می توانند بهترین گزینه باشند. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به پرداخت هزینه ها بالای آیفون تصویری نخواهید داشت.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.